Oferujemy kompleksową obsługę Państwa firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (outsourcing bhp), w ramach której:
- doradzimy w zakresie obowiązujących przepisów i norm dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przeprowadzimy szkolenia wstępne i okresowe w pełnym zakresie,
- zadbamy o aktualność szkoleń i badań lekarskich pracowników,
- przeprowadzimy postępowanie powypadkowe i sporządzimy dokumentację powypadkową,
- opracujemy dokumentację dotyczącą oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy,
- dokonamy oceny ergonomii poszczególnych stanowisk pracy,
- przeprowadzimy okresowe kontrole warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP i ochrony przeciwpożarowej,
- będziemy uczestniczyć w kontrolach organów zewnętrznych takich jak PIP, PSP oraz pomożemy w realizacji zaleceń pokontrolnych,
- opracujemy instrukcje BHP, procedury, plany ewakuacyjne, instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, plany rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego oraz wszelką niezbędną dokumentację z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
- na życzenie Klienta przejmiemy zadania z zakresu ochrony przeciwpożarowej – outsourcing PPOŻ.
Oferujemy współpracę na zasadach outsourcingu BHP lub korzystanie z wybranych usług. Każda oferta przygotowywana jest indywidualnie, w zależności od potrzeb i profilu Klienta.